Latarbelakang green backgorund  yellow backgorund  blue backgorund  pink backgorund  Default Font Default  Warna Font Merah  Biru  Hijau Font Style Arial Tahoma San Serif    |    Kecilkan Saiz Huruf   Besarkan Saiz Huruf    |   Sokongan Suara W3C W3C Bantuan petalaman
     Lupa Katalaluan
logo_head
W3C Panels
E-Mail

 

PIAGAM PELANGGAN PEJABAT PEMBANGUNAN PERSEKUTUAN NEGERI PAHANG

KOMITMEN : "PPPN PAHANG AKAN MEMBERIKAN PERKHIDMATAN YANG CEMERLANG, BERKUALITI, DAN BERINTEGRITI MELALUI AMALAN URUS TADBIR YANG TERBAIK DENGAN BERKESAN BERASASKAN PIAGAM PELANGGAN SEPERTI BERIKUT:

 

PERKHIDMATAN TERAS UTAMA :

1. Mengeluarkan Laporan Prestasi pelaksanaan Projek RMLT mengikut permintaan dalam masa 3 hari.

2. Menyiapkan laporan penilaian outcome program/projek dalam masa 3 bulan setelah terma rujukan dipersetujui.

3. Memberi maklum balas kepada permohonan runding cara dalam penilaian outcome program/projek kepada agensi-agensi dalam tempoh 3 hari daripada permohonan diterima.

4.Memberi keputusan Permohonan Projek yang dikemukakan melalui e-Khas dalam tempoh 3 hari.

5. Menguruskan bayaran tuntutan kecemasan oleh YB Ahli Parlimen Kerajaan dalam masa 24 jam.

6. Menjana senarai orang miskin/miskin tegar daripada e-Kasih dalam masa 2 hari selepas permohonan diterima.

7. Membuat siasatan dan menyediakan maklumbalas dalam masa 14 hari selepas mendapat aduan berkaitan kesejahteraan rakyat.

 

PERKHIDMATAN SOKONGAN :

8. Memberi maklumbalas pertama kepada Pertanyaan/Aduan Awam dalam tempoh tidak melebihi tiga (3) hari.

 

PEMULIHAN PERKHIDMATAN :

Jika Atas Sebab-Sebab Tertentu PPPN Pahang Tidak Dapat Menunaikan Tanggungjawab Dalam Tempoh Yang Dijanjikan, Kami Akan Dengan Serta Merta Memberi Jaminan Kepada Pihak Pelanggan Untuk Melaksanakannya Dalam Masa Yang Dipersetujui.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Penafian : PPPN Pahang tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan data atau kerugian disebabkan penggunaan maklumat dalam laman ini.
[Paparan Terbaik resolusi 1024 x 768 [IE 7.0++/Firefox/Google Chrome/Safari/Opera]